Spolupráce školy a rodičů druhostupňových žáků

Vážení rodiče žáků druhého stupně,

naším cílem je, aby distanční výuka byla pro žáky co možná nejpřínosnější a nejefektivnější. Zkušenosti pedagogů z prvních týdnů této formy výuky odhalily některé problémy, které pokud zvládneme, jistě povedou k lepší vzájemné spolupráci.

používání web – kamer

  • Věřte, že pro pedagoga na online hodině je neverbální komunikace nesmírně důležitá. Z výrazu žáků můžeme snadno získat představu o jejich zapojení do hodiny, zda látce rozumí či nikoli. I obyčejný úsměv je výborná zpětná vazba pro obě strany. Proto vás prosíme, pokud to vaše technické možnosti  a další okolnosti dovolí, abyste svým dětem kamery pořídili a pomohli nám je přesvědčit, aby je i používali.

hodnocení distanční výuky

  • Kromě nyní běžně realizovaného slovního hodnocení budou nejpozději po podzimních prázdninách vybrané práce žáků známkovány. Toto hodnocení bude zapisováno do elektronické žákovské knížky ve Škole Online a bude sloužit jako podklad pro pololetní hodnocení žáků. K tomuto kroku přistupujeme, protože v současné epidemické situaci opravdu nevíme, kdy se budeme moci do školy vrátit.

omlouvání absence žáků

  • Pokud se vaše děti nezúčastní distanční výuky, tzn. chybí na online hodině nebo nemohou posílat vypracované úkoly například ze zdravotních či technických důvodů, žádáme vás o jejich řádné omlouvání. Omluvenku zasílejte jako zprávu z rodičovského účtu Školy Online vaší třídní učitelce či učiteli.

Vaše podpora, bez níž bychom se neobešli, je nedílnou součástí kvalitní distanční výuky. Děkuji vám za úsilí, které věnujete v této nesmírně náročné době vzdělávání svých dětí.

S pozdravem a přáním pevného zdraví

Petr Chochola