Spolupráce školy a rodičů druhostupňových žáků
Vážení rodiče žáků druhého stupně,
naším cílem je, aby distanční výuka byla pro žáky co možná nejpřínosnější a nejefektivnější. Zkušenosti pedagogů z prvních týdnů této formy výuky odhalily některé problémy, které pokud zvládneme, jistě povedou k lepší vzájemné spolupráci.
používání web – kamer
- Věřte, že pro pedagoga na online hodině je neverbální komunikace nesmírně důležitá. Z výrazu žáků můžeme snadno získat představu o jejich zapojení do hodiny, zda látce rozumí či nikoli. I obyčejný úsměv je výborná zpětná vazba pro obě strany. Proto vás prosíme, pokud to vaše technické možnosti a další okolnosti dovolí, abyste svým dětem kamery pořídili a pomohli nám je přesvědčit, aby je i používali.
hodnocení distanční výuky
- Kromě nyní běžně realizovaného slovního hodnocení budou nejpozději po podzimních prázdninách vybrané práce žáků známkovány. Toto hodnocení bude zapisováno do elektronické žákovské knížky ve Škole Online a bude sloužit jako podklad pro pololetní hodnocení žáků. K tomuto kroku přistupujeme, protože v současné epidemické situaci opravdu nevíme, kdy se budeme moci do školy vrátit.
omlouvání absence žáků
- Pokud se vaše děti nezúčastní distanční výuky, tzn. chybí na online hodině nebo nemohou posílat vypracované úkoly například ze zdravotních či technických důvodů, žádáme vás o jejich řádné omlouvání. Omluvenku zasílejte jako zprávu z rodičovského účtu Školy Online vaší třídní učitelce či učiteli.
Vaše podpora, bez níž bychom se neobešli, je nedílnou součástí kvalitní distanční výuky. Děkuji vám za úsilí, které věnujete v této nesmírně náročné době vzdělávání svých dětí.
S pozdravem a přáním pevného zdraví
Petr Chochola